Friday 11 November 2016

Kenapa Coway?

  1. 370 Pengkaji pakar bertaraf dunia. Penghasilan air yang bersih dan berkualiti lahir dari kesungguhan dan dedikasi 370 pengkaji pakar bertaraf dunia. Bukan satu tapi 370! Inilah faktor yang paling besar Coway dalam menambat hati 6 juta pengguna Coway di seluruh dunia.
  2. Pusat R & D terbesar di dunia. Coway mempunyai pusat penyelidikannya sendiri. Keluasan pusat penyelidikan Coway sangat besar dan wakil Coway kami sendiri telah melawat ke sana dan mengakui bahawa keluasan pusat penyelidikan tersebut menyerupai Universiti Putra Malaysia (UPM) di Malaysia.
  3. 1 juta kali ujian. Setiap produk yang dihasilkan Coway telah menjalani ujian saringan lebih dari sejuta kali untuk menjamin kualiti produk. Jadi hanya produk yang betul-betul bermutu dihasilkan untuk pengguna. Ingat, lebih sejuta kali bukan 3 kali sahaja.
  4. Teknologi hadapan. Teknologi Coway memenuhi citarasa pengguna semasa hingga 100 tahun kehadapan. Kemajuan Coway telah dibuktikan dengan 6 penapis berteknologi tingginya dalam setiap produk. Pelbagai pengiktirafan juga telah dianugerahkan kepada Coway terutamanya mesin alkali hibridnya.
  5. Reka bentuk yang memenangi anugerah. Setiap produk direka bentuk mesra pengguna serta mempunyai ciri-ciri keselamatan untuk kanak-kanak. Rekaan yang elegan serta futuristik amat sesuai untuk dekorasi rumah anda.
  6. Servis dari hati. Coway menyediakan servis terbaik untuk penggunanya. Wakil kami bekerja untuk anda dari hati dalam menyediakan servis Coway yang terbaik di premis anda. Penapis air dan udaranya pula, diservis setiap dua kali sebulan serta penukaran penapis berkala. Hal ini bukan saja dapat menambat hati anda malah menjamin kebersihan air dan udara disekeliling anda. Pihak Coway juga menawarkan jaminan produk yang menarik mengikut kehendak anda.

No comments:

Post a Comment