Saturday 12 November 2016

Testimoni Puan Shella Dari Cheras

Puan Shella (31), merupakan seorang pegawai bank di sebuah syarikat bank antarabangsa. Beliau sudah berkahwin, dan tinggal bersama suami tercinta di sebuah kondominium di Cheras. Oleh kerana sangat mementingkan kesihatan, pasangan ini telah membuat keputusan untuk menjaga sumber air minuman malah kualiti udara di rumah mereka. Pasangan ini menggunakan 2 produk Coway iaitu:

  • Villaem – Penapis air 4 suhu yang membekalkan air RO. Beliau sangat berpuas hati dengan tahap pengisian semula Villaem yang cepat dan ciri ‘build-in pump’ kerana membantu proses pengisian air kerana kedudukan rumahnya yang tinggi dan bertekanan air rendah. Shella kini tidak perlu lagi risau untuk menjerang air di dapur dan menyimpan air di dalam peti sejuk.
  • Lombok II – Penapis udara bagi memastikan udara di rumah sentiasa bebas bau hapak, habuk dan pencemaran merbahaya. Shella juga berkongsi bahawa bau ketika memasak dapat diserap dengan cepat dan tiada habuk-habuk kecil kelihatan berterbangan di udara lagi!
Terima kasih Shella kerana memilih Coway! Semoga pasangan ini dikurniakan bayi yang comel dan sihat pada bulan 1 tahun hadapan, InsyaAllah!

No comments:

Post a Comment